مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

به احترام بابالنگ دراز...

جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۵۰ ب.ظ

... "" بابالنگ دراز عزیزم؛

  تمام دلخوشی دنیای من به این است که ندانی و دوستت بدارم؛

وقتی میفهمی و میرانی ام چیزی درون دلم فرو میریزد، چیزی شبیه غرور!...

بابالنگ دراز عزیزم لطفا گاهی خودت را به نفهمیدن بزن و بگذار دوستت بدارم، بعد از تو هیچکس الفبای روح

و خطوط قلبم را نخواهد خواند، نمیگذارم ، نمیخواهم...

بابا لنگ دراز من همین که هستی دوستت دارم، حتی سایه ات را که هرگز به آن نمیرسم...

(بابالنگ دراز ؛ جین وبستر)


فقط نوستالژی ایام خوش کودکی نیست؛ انکارناپذیر است تاثیر گذاری ناخودآگاه داستان ها قصه ها و کارتون ها و عروسک ها و ... بر روح و روان ما، نوع نگاه ما و خیلی ویژگی های شخصیتی و ...


عجیب است اما لطافت احساس شاعرانه خود را مدیون این دو تن هستم:


#جودی_ابوت

#آن_شرلی


به احترام احساس پاک کودکی... یادش بخیر

  • م.پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی