مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

نفهم با همه چیز

شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۳۴ ب.ظ

__ من از کی اینطوری ام؟


++ یعنی نمیدونی؟


__من چی رو باید بدونم؟


++من از کجا باید بدونم؟


__تو از کی اینطوری ای؟


++یعنی من باید بدونم؟


__پس چی رو تو میدونی؟


++چی رو باید بدونم؟


__اینکه من نمیدونم؟


++مگه من میدونم؟


__یعنی نمیدونی؟


++مگه تو میدونی؟


__من چی رو باید بدونم؟


++ یعنی نمیدونی؟



++من از کی اینطوری ام؟

.

.

.

  • م.پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی