مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

اوهام پاتخته ای

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ب.ظ

دیشب برای خودم فکر میکردم دقیقه ها و با خودم مباحثه و محاوره و حتی مجادله میکردم... درباب جبر و اختیار و مدلی که ترسیم کردم و اثبات و ردش را بررسی نمودم... حوصله نوشتن آنهمه حرف نیست فقط برای اینکه یادم نرود: مدل استاد و شاگرد

گاهی آنقدر فکر در ذهنم تلمبار میشود که کله ام در حالت انفجار قرار میگیرد ؛ یکجایی باید حرف زد حتی اگر شده به خلوت با خود... بزرگترین نیاز این روزها هم سخن و هم صحبت است ؛ گاهی میخواهم دیواری گلدانی دری چیزی با من هم صحبت شود فرقی نمیکند ؛ حتی به این هم فکر میکنم که چرا این هم صحبت خود خدا نباشد؟! چرا مگر نشدنی است همانطور که با حضرت موسی در طور سخن میگفت؟ من که میخواهم او نیز میتواند پس چرا نشود؟ اما زهی سادگی که انسان را به خیال باطل می افکند... اما من هم چنان در تلاشم که لال نشوم؛ هر چند چون لاله داغدار شوم ؛ ملالی نیست جز دوری تو...

  • م.پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی