مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

نازکش

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ب.ظ

_ میدونی آخرین مرحله ناامیدی چیه؟

+ شاید؛ ولی مطمئن نیستم چی میخوای بگی

_ اینکه حتی از اینکه خدا هم نازت رو بکشه قطع امید کنی

+ چرا باید خدا نازمون رو بکشه؟ یعنی چیکار باید بکنه؟

_ اینکه فکر کنی تو خیلی معمولی تر از اونی که وجودت تو این دنیا چیزی رو عوض کنه

+ یعنی ما معمولی نیستیم؟

_ اگه معمولی بودیم خدا بهمون فرصت زندگی کردن رو نمیداد؛ به نظر من همه آدما میتونن فوق العاده و حتی خارق العاده باشن

+ خودتم داری میگی میتونن

_ بله میتونن؛ تونستن خیلی شگفت آور و عجیب ه

+ به نظر تو من فوق العاده ام؟!

_ تا وقتی که میخوای فقط تو چشم من فوق العاده باشی نه

+ پس؟!

_ تو باید اول برای خودت فوق العاده باشی

+ خب من تو رو به اندازه خودم دوست دارم؛ اگه تو بگی من حتما هستم

_ تو منو میخوای؟

+ اگه نمیخواستم اینجا کنارت بودم؟

_ تو دوست داری من برای تو باشم؟

+ خب این چه سوالی ه؟!

_ تو اگه من رو واقعا دوست داشته باشی باید وقتی کنارتم نیستم هم دوست بداری؛ حتی اگه من برای تو نباشم

+ چرا فکر میکنی من نازت رو نمیکشم؟!.......!

  • م.پ

نظرات  (۱)

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی