مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

آهنگ بلااثر

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ب.ظ

من نمیخواستم دل کسی رو بشکنم، کسی رو ناراحت کنم، وجودم عذاب‌آور و زجرآور برای کسی باشه؛ نمیخواستم به درد نخور و بی‌فایده و بلااثر باشم.. خدای تو خود شاهدی که من خودم را از اینکه برتر از کسی بدانم برحذر داشتم و می‌دارم، خدایا تو خود شاهدی که من از رنجاندن و رنجیدن فرار کردم... خدایا! شرم را کوتاه کن، سایه شرم را از سر خلقت کم کن، سایه رحمتت را بر سرم بکش و مرا کمال ببخش... 


آیا خاطره مهمتر است یا آرزو؟ زور کدام بر کدام میچربد؟ هر کدام از کجا و کدام بعد انسان نشات میگیرند؟ چه نسبتی با هم دارند؟ و ...


آهنگ رندوم اول متن: آهنگ قدیمی، شد خزان گلشن آشنایی...

آهنگ رندوم آخر متن: رفتم بار سفر بستم، علیرضا قربانی

آهنگ شاد هم دارما نمیدونم چرا یه دفعه اینطوری درمیاد:) انگار میطلبه و خودش متناسب به حال و هوا انتخاب میشه...

یه زمانهایی نمیشه هیچ چیز گوش بدی؛ نه عاشقانه، نه غم‌انگیز، نه حماسی نه سنتی نه صنعتی نه پاپ نه راک نه جاز نه لودگی نه وطنی نه ایرونی اون‌ورآبی نه خارجی انگلیسی لاتینی نه ساده نه شکلاتی نه خامه‌ای نه عارفانه نه ... هیچی و از هیچکی.. هرکدوم یه جات رو انگولک میکنه، وقتی حالت گرگ و میش‌ه، قلقلکم کتک برات میشه...

  • م.پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی