مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

چشیدن سرخ

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ب.ظ

آی ای عین‌القضات! کاش در کنارت بودم؛ نه که ای کاش من تو بودم، کاش جای تو می‌زیستم، به جای تو میمردم...

...

(من گاهی خودم را در هیبت تو میبینم، میخوانم و مینویسم. اما میخواهم شبیه تو پرواز کنم، با دستان تو وزش باد را لمس کنم و با پوست صورتت گرمای صبحگاهی را احساس کنم.... به آغوش کشیدن دریا لذتی دیگر دارد. کاش خودم را کنار دریا می‌دیدم و دریا را کنار خودم. کاش پیش از آنکه من به سمت او بروم، او به سوی من آید. با دریا یکی شدن، شادمانه‌ترین ثانیه زندگی‌ست. دست در موهای دریا ببرم پیش آنکه زلفین او موجوار مرا برباید. مرگ دلچسبی است در چشمان دریا غرق شدن...)



  • م.پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی