مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

شک در وجود

جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ


چه چیزی میخواستم بگم؟ یا میشد بگم؟ یادم نیست یا لااقل اینقدر توان ندارم تا زور بزنم فکر کنم...

...

شاید درست باشه؛ دارم انگار به این نتیجه میرسم که در این دنیا محبت هیچکاره است.. یا شاید هم محبت واقعی و خالص وجود نداره.. چیزی که واقعا ما انسانها رو از این وحشتکده رهایی بده.. نمیدونم شاید بقیه هم به هم‌چنین چیزی رسیدن ولی شک دارم کسی جرئت کرده باشه گفته باشه.. حداقل شعرا رو که میدونم همه‌اش میخواستن ما رو از این حقیقت منحرف کنن.. شاید اونها فرق میکردن یا رسالتی بر دوششون احساس میکردند که به زندگی تلطیفی بدهند و یا چاره‌ای نداریم که بگیم دسته‌ی جاهلی بودند و یا حتی شیّاد... ولی بذارید یه چیزی رو بگم، من به شخص .ا.یدم در دواوین شعرا؛ من؟! آره من...

  • م.پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی