مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

جامع الاطراف هفتادی

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱ ب.ظ


آره دیگه؛ دلایلی برای زنده‌ماندن باید داشته باشی وگرنه دلایلی برای مردن باید دست و پا بکنی...

...

برادرم در صدد تغییر رشته است؛ چندوقت دیگه باید پنج تا درس رو امتحان بده.. حال، من همچون کسی که جامع‌الاطراف است باید بهش کمک کنم خودش رو برسونه... فلسفه منطق ادبیات جامعه‌شناسی اقتصاد ... مسلط بر همه چون شیری قوی شوکت و جسارت... من خودم هم چنین حسی دارم ولی بگمانم شما هم همینطور باشید؛ آدم هرچی جلو میره، توجه حرفم دراینجا به پایه‌ی درسی است مشخصا، وقتی به عقب نگاه میکنه میبینه چقدر مباحث آسان بود، چقدر مصاعب و مسایل راحت میتوانست گرفته شود و حل شود و تجربه شود؛ چقدر آموختن‌شان راحت است؛ پس حقیقتا مشکل من دقیقا در آنزمان چه بود؟! چه فشار و اضطراب و خستگی‌ای بر ما سوار بود مگر؟! یک قسمت به تحمیلی که شرایط و محیط بر ما انجام میدهد و یک قسمت به خام بودن و بی‌تجربگی و ترس خود ما از پیش رفتن و تغییرکردن و عوض کردن شرایط... بچّه! گلوم رو خشکوند، رس وجودم رو کشید:)

...

اینم هفتادمین؛ در نوع خودش هم تبریک میگم به خودم و هم عجیب است...

  • م.پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی