مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

حسین من، منزوی جان

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ب.ظ

خوبی شبکه‌های اجتماعی و عالم مجازی و عضو بودن تو کانال یا چنل‌ های خوب همینه خب.. دیروز چشمم خورد به یه فایل صوتی از حسین‌جان منزوی در سن بیست‌‌سالگی که در رادیو شعر میخونه.. در حضور مهدی سهیلی و با تعریف و تمجید دکتر باستانی پاریزی، اصلا چه شود.. اون صدا رو بقربون، با اون وزانت و متانت چیکار میکنه با آدم.. اصلن من باور نمیکردم در ۲۰سالگی و در جوانی هم اینقدر خوب آخه؟ احساس صدا اینقدر تو دل برو؟!... دیگه چی بگم، یه هم چنین چیز به ظاهر کوچکی هم میتونه حواس بنده رو پرت کنه و اندکی تو حال و هوای خوب ببره و خوب کنه و دلخوش کنه...

  • م.پ

نظرات  (۴)

پیشنهاد خیلی خوبی بود. همچنین مجموعه اشعار ایشان هرچندبا صدای آقای فرخ نعمتی انتخاب خوبیست...
پاسخ:
ممنون، صدای آقای نعمتی هم زیباست..
من برات فرستادم :}
من برات فرستادم :}
من برات فرستادم :}
من برات فرستادم :}
پاسخ:
دستت درست مشتی، هرچند بنده قبل از فرستادن حضرتعالی هم شنیده بودم، چون در همون کانال عضوم :))
من برات فرستادم :}
من برات فرستادم :}
من برات فرستادم :}
من برات فرستادم :}
پاسخ:
فدایی داری
من برات فرستادم :}
من برات فرستادم :}
من برات فرستادم :}
پاسخ:
فرزاااااااااااد فریاااااااد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی