مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

شاید فرداروزی، تلفن به صدا درآید..

سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ب.ظ

دوست دارم فردا یکنفر که انتظار ندارم بهم زنگ‌ بزنه؛ هرکسی هم‌میتونه باشه...

...

 میفرمایند الان وقت شعر و شاعری نیست؛ باشه، درست، اما شما میتوانی بگو برای چون منی الان وقت چه چیزی است؟ من جز انس با شعر مفر دیگری در طول شبانه‌روز از شر آلام و دردها و ترس‌ها و سیاهی شب دارم؟! این تنها دلخوشی من چیز زیادی نیست، اگر وضع را نمیتوانید برای من درست کنید بر من سختتر نکنید...

  • م.پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی