مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

بیا فالُت بگیرم

شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

امشب تفال به حافظ زدم برای آشنا و اهل خانه و رفقا.. خلاصه که بنظرم غزلهایی یکدست با معانی دقیق و مشخص و مناسب حال طرف اومد.. به خال زد حتی.. نه اینکه حالا تعریف بخوام بکنم یا اینکه بگی خب حافظ هرچی بیاد آدم برداشت خاص خودش رو میتونه بکنه؛ نه واقعا ایندفعه عجیب بود ماجرا برام... انگار عنایت حضرت حق و خوبان و اوراد افاقه کرد... برای خودم هم جالب اومد.. دیگه بازارگرم کنی بس‌ه، :) خلاصه هرکسی میخواد و میخواست بگه من فالش رو بگیرم.. من همیشه با حافظ مانوسم و شبهایم نیز همیشه بلند و ادامه‌دار و محترم است..

  • م.پ

نظرات  (۱)

برای رفقا فال زدی ، برا ما نه ؟ ای داد...
پاسخ:
والا هر کسی گفت من گرفتم وگرنه ادعایی که ندارم.. شوما لب تر کن :) و نسبت به اون یکی حرفت بایس بگم که دهنت و ده‌تا از این شکلک خنده‌ها :)))) بخدا حافظ از من نمیکشه بیرون ؛))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی