مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

احساس میکنم هم نسلان من به واقع یا الان زیر خاک هستند و یا اینکه در آخرین دهه‌های عمرشان، از تاب و تب افتاده و بیگانه با آدمیان و جهان امروز گوشه‌ای نشسته‌اند و چشم تحیر گشوده‌اند و انگشت حسرت میگزند.. درحقیقت هیچکس را به اندازه خودم اینقدر بافاصله از شاخصه‌ها و مولفه‌های جوان این روزگار و اصولا با مشخصه‌های جوانی نمیبینم... و شاید به خاطر همین است که همیشه به جای دوست‌داشتن، احترام دیده‌ام... من به رنگ جوانی نه داشته‌ای دارم و نه کارکردی و نه از جوانی بهره‌ای دارم و نه انباشتی.. من از کدام قرن دورافتاده‌ام و از دهان کدام آسمان بی‌ستاره پس افتاده‌ام؟! که اینگونه تنها و متحیرم،.. و خسته و از پا نشسته...‌

  • م.پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی