مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

خدای من

جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

خدایا! خدای من، خدای بزرگ من، مرا در موقعیتی قرار نده که زیر بار منت بندگانت قرار بگیرم؛ نگذار طوری شود که سرم زیر بار منت دیگری قرار گیرد.. اگر قرار است به خوشی نرسم، اگر محبتی قسمتم نمیشود، اگر موفقیت حاصلم نیست، بهتر تا اینکه با منت و ذلت به دستم بیاید همه اینها و همه نیازها و خواهش‌ها و آمال و کمبودها و ...  هرآنچه میخواهی بده و هرآنچه مقدر است برایم رقم بزن و مرا نگه دار و مرا اقناع کن و روحیه مناعت طبع بده و خوش ندار که مرا زیر بار ذلت و منت بندگانت ببینی.. جز این هیچ نمیخواهم، ای خدای من و ای همه امید و دارایی من...

  • م.پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی