مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

قلبی شیدا / عشقی زیبا

پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ب.ظ

چه نیاز به تکرار حرفهای کلیشه‌ای که میگویند عشق یار مانند خونی در رگان من است و عشق او مانند هوا برای تنفس است و... من میخواهم از تعبیر زیباتری پرده بردارم، با تو هستم ای عشق من، ای نفس من، ای وجود و هستی من! قلب من عشق توست، آنقدر با قلبم تو را خواستم و به نامت تپیدن گرفتم که قلب من قلب به عشق تو گشت.. حال مدتهاست که قلب من، عشق تو را در وجودم به جریان می‌اندازد و در پستوی یادم تصویر زیبای تو را برمی‌فروزد و نامت را در دورترین مویرگهایم فریاد میکند...

  • م.پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی