مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

هر کسی به ما رسید از سنگ شد

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰ ب.ظ

الان حضرتعالی چندروزه نه درست و حسابی جواب میدی نه یک کلمه حرفت رو میگی؛ بابا این بی‌ادبی‌ه، اونوقت منم برحسب آشنایی و اخلاق دارم احترام مضاعف میذارم دلیل نمیشه شما فکر بکنی ما داریم به وظیفه‌مون عمل میکنیم.. ای بخشک شانس که به هر کی رو میزنیم اینطور ما رو به مسخرگی بهل میکنه.. اصلا میدونی زمونه مشکل داره با من یکی، خیلی عوضی‌ه.. چقدر ناتو زن آخه، بابا یه نفرم یه بار بیش از اونچه که ما خرج میکنیم از خودش خرج کنه، اتفاقی میفته؟! زمین به آسمون میاد؟! من نمیدونم والا این چه بخت و اقبال کجی است که بامرام هم به ما میرسه زورش میرسه بامرام بمونه، دل‌مهربون هم به ما میرسه عینهو سنگ میشه دلش، میش گرگ میشه، دست و دل باز دنگی میشه.. عی ریدم به کل چیزایی که نوشتم و این رو دارم الان رو میکنم.. چه الکی حروم میکنم، یه مشت از خدابیخبره بیقاعده و روال رو اعصابم راه میرن گند میزنن به دودوتا چارتای ما عین خیالشون هم نیست باز دوباره لحنشون لحن طلبکاری پیدا میکنه.. بابا من لطف کردم، قصدم هم به رخ کشیدن نبوده، به حضرتعالی کاری سپردم انجام بدی نه اینکه بری علی علی.. ای بابا به کی بگیم دردمون رو، زقنبوت...

  • م.پ

نظرات  (۴)

یدخواه داری بگو بگم ب رفقای دولت بهار تا با نیسان بریزن وسط میدون.
پاسخ:
نه کار اونا نیست... بدخواه رو نمیدونم، شاید تا دلم بخواد ولی خوش‌خواه ندارم..
مگه آدم باید حتما خوش خواه داشته باشه؟
مگه همه خوش خواه دارن ؟ 
توقع های الکی داری از زندگی 
پاسخ:
چیه تو هم نداری ناراحتی؟ مگه من گفتم توقع دارم، مگه گفتم‌ من فقط آدمم، مگه گفتم باید آدم‌ حتما خوش‌خواه داشته باشه؟! یه چیزی گفتم اونم توصیفی؛ ما رو تخطئه نکن رفیق..
ن داداش. یه چیزی گفتی پاش وایسا 
یه کلوم دو کلوم سه کلوم چهار کلوم پنج کلوم حرف زدی باس تخطئه بشی مگه کم الکیه بیای اینجا چس ناله کنی بعد بگی کی بود کی بود من نبودم؟ 
برو دعا کن کنار دستم نیستی وگرنه پیت بنزین رِ روت خالی میکردم . باد تو رو ییوفته موصطفاا
پاسخ:
آق فرزاد بیا بزن تو گوشمون اصن، چه دور هم برداشته پدرصلواتی.. فرزادخان میخوامت، خیلی میخوامت، این دشنه‌تو بکن تو ما، فقط بذار قبلش سرتیزی‌ش رو ماچ کنم، اون سیبیل مشتی‌ت (ات) رو که با دست خونی تاب میدی دیدن داره.. خرابتیم فرزادخان.. ولی تو رو جدت نگو چس‌ناله، بابا چسناله یه رنگ و بویی داره لااقل، این چیزای ما چیزناله است، سرت رو درنمیارم خلاصه دایی‌جون..
شوخی میکنم اقا
ما حتی نمیذارم تیزی دشنه مونو ببینی، خون جیه 
پاسخ:
آقاتی، حرفهایی میزنیا ما که از این حرفها نداریم با هم... ما با هم شوخی نکنیم با ترک دیوار شوخی بکنیم؟ :) شوخی و جدیت قشنگه‌ ؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی