مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

دور باد از دور ما سرما...

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰ ب.ظ

کسانی هستند که چشم دیدنت را ندارند و آدم حسابت نمیکنند و چه بسا در دلشان به تو بد و بیراه بگویند و بخندند... اما خدا که شاهد است، هرچقدر هم تو ساده باشی و سادگی کنی و حرمت دوستی و آشنایی را نگهداری.. مصطفی! این جگرم را میسوزاند و سخت میترساندم. اعتماد دردانه‌ای است که دیگر نمیتوان یافتش کرد... و من هم‌چنان تو دوستی را ترجیح میدهی، تو دوستشان داری و دوستشان می‌پنداری و آنان در دلشان نفرت از تو و دشمنی با تو را میپرورند. بعضی‌هایشان چشم دیدنت را ندارند. کاش تنها بودم و واقعا تنها بودم نه آنکه تنها باشم و کسانی باشند که نه تنها از تنهایی‌ات برنمیدارند که بر خلوت و انزوایت می‌افزایند..‌ ایکاش با بعضی‌ها هیچوقت انسان برخورد نکند نه اینکه لزوما آدمهای بدی‌ باشند، قرار نیست قدر دوستی نگه‌دارند و میل به خوبی ندارند چون هیچوقت تو را دوست خودشان نمیدانند... و چقدر سخت است اینگونه تنهایی، به گوشه‌ای میخزی تا با هیچکسی برخورد نکنی، بی‌اعتنایی جدا احترام هم‌ گاهی بوی فساد تظاهر و دورویی میدهد.. خدا شاهد است که میخواهم بروم و در کنجی گم و گور شوم، نه کسی نمک بر زخم‌هایم بپاشد و نه اینکه من خدای ناکرده در حق کسی جفایی کنم و قدر دوستی نشناسم.. خدایا کمکم کن که تو بر حال من آگاهی؛ کمکم‌ کن که جز تو کسی را ندارم و تنها بر تو اعتماد و اتکاء دارم.. شر بدخواهان را به خودشان برگردان و آنان را متوجه و متذکر زشتی اخلاق و رفتارشان بکن و سایه شر ما را از اطرافیان و عزیزان و مردم بردار و مرا به سبب کوتاهی و خطا سرافکنده‌ی بندگانت نکن... خدایا کمکم کن که گر چه بهار است، آسمان زندگی‌ام مدتهاست رنگ و بوی زمستان دارد.. بهار از آن من نیست، من از گلستان فراغت و خوشی دورم...

  • م.پ

نظرات  (۱)

اللهمّ مَن اصبَحَ لهُ ثِقَهُ او رجاء غیرُکَ ، فقد اصبَحتُ و انتَ ثِقَتی و رجائی فی الامورِ کلِّها،فَاقضِ لی بخیرهاعاقِبَتهً ،و نجِّنی من مُضِلاّت الفِتَن...
پاسخ:
خیلی خوب..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی