مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

ما نمیخواهیم ننگ و نام را

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۰ ب.ظ

 

 

 گر چه بدنامیست نزد عاقلان

ما نمی‌خواهیم ننگ و نام را

باده درده چند از این باد غرور

خاک بر سر نفس نافرجام را

دود آه سینهٔ نالان من

سوخت این افسردگان خام را

محرم راز دل شیدای خود

کس نمی‌بینم ز خاص و عام را...  سررشته از دستم خارج شده، توانم به هدر رفته، عمرم ضایع شده، امیدم خاکستر شده، انگیزه‌ و شوقم بر باد رفته، خوش‌بینی‌ام دود شده.. به تو چه اصلا؟ به چه کسی چه ربطی داره که من کی‌ام، چیکار میکنم؟ میخوام عمرم رو به بطالت بگذرونم تا ته تهش رو، چیه انتظار دارید خرج شمایی بکنم که فردا که زیر خاکم‌ کردید بعدش دنبال برداشتن دوغ و سوناب غذای هفت دعوا کنید با هم؟ چه کسی لایق این است که اظهارنظر کنه درباره من؟ کدوم پفیوز دوزاری‌ای جرئت داره درباره‌ی من حرف بزنه، نشونش بدید تا خشتکش رو بکشم سرش.. مرده‌شورمرده‌های دوزاری... حالم از همتون بهم میخوره آدم کوتوله‌های الکی خوش..

  • م.پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی