مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

از سکوت/ در سکوت/ تا سکوت

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

 

 همه آنچه از جدّی و شوخی و از کم و زیاد که گفته‌ام _در تمام زندگی‌ام_ انگار روی دلم سنگینی میکند و باری است بر روی دوشم... میخواهم سکوت کنم، تا آخر دنیا، لال باشم و نه میخواهم چیزی بشنوم، هیچ کلمه‌ای، فقط اگر بشود گاهی ببینم، تجلّی خالص و صرف، خسته‌ام از کلمه، خسته‌ام از نشانه، من تشنه‌ی حقیقتی هستم که اینجا نیست، در حوالی من نیست با من نیست،‌ ... میخواهم سکوت کنم و هیچ نگویم، نه ضرورتاً و نه شوقاً، امّا نمیخواهم هم که صم بکم عمی فهم لایعقلون باشم... 

  • م.پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی