مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

تنهاترین جاهل

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۰۰ ب.ظ

 

 

من غریب‌ترین غربت نکشیده‌ی جهانم، من جاهلترین تنها، تنهاترین جاهل به سوی حقیقت روانم، من گوهری هستم که در صدف نیستی نهانم، من نژندم آغشته به گزندم بر خویشتن نخندم، غمم خوشحالی است و شادی‌ام غم، انزوایم محشر هستی، هشیاری‌ام در خلوت مستی، من که هستم جان درد افروخته من که باشم شمع چون گل سوخته... هستم و نیستم من انسانم؟ باورم نیست کسی باورم ندارد باوری نیست کسی باوری ندارد، من باورم من تردیدم من شکستم من امیدم من سیاهم چون شبم من، کوکبم نه تباهم من شبیه روز گرمم از نفسهایم بسوزد شب من غروبم روشن صبح سپیده من کبودم...

  • م.پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی