مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

طرحی برای نوشتن

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ب.ظ

 

 

آخ خدا چه خیالاتی چه خیالاتی.. چه خیالاتی زندگی کردن، چه خیالاتی برای زندگی کردن.. رصتی بده و قوّتی که بنویسم.. طرحی در دست دارم از نوشتن که به مدد خدا و همراهی حوصله و کشش زمان آن را روزی منتشر خواهم کرد.. یکسال دیگر، پنج سال دیگر، بیست دیگر، نمیدانم، روزی بالاخره نتیجه‌ی کار را خواهم دید، امیدوارم، امیدوارم که حالم مساعد باشد و بتوانم تاب بیاورم در استمرار نوشتن، امیدوارم که تنفّس بهتری پیدا کنم، مجال بهتری داشته باشم برای بودن، فراغ بالی، آرامش خیالی تا شور و وجدم را نو به نو تازه نگه دارم.. امیدوارم امیدم تازه بماند و زنده بماند..  همیشه این طرح با من بوده است امّا همتّی جدید در من شکل گرفته است انگار، چون ننوشتن که نتیجه‌اش معلوم است، ننوشتن یعنی نبودن واقعی آنچه میخوانی و در دریای خیالت به پیش می‌رانی.. ترس پس چرا، می‌نویسم می‌نویسم تا روزی بدانم چگونه و چرا نوشته‌ام!..

  • م.پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی