مصطفاشیسم

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

اینجا یک حکومت خودکامه خودخواسته است

مصطفاشیسم

فرار معنا ندارد،
ما محکوم به زیستنیم...

بایگانی

به سبک محمد صالح علاء

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ب.ظ

 

 

 چیزی درون من گم شده است که به این زودی‌ها پیدا نمیشود..!

محبوب من! یاد شما بودن دلم را می‌شکند، بند نمیخورد این چینی بی‌ارزش!..

به قول عراقی، جرمم این دان که ز جان دوستت می‌دارم! محبوب من! یاد شما افتادن یعنی فقدان بزرگ، اندوه شب، حسرت صبح!... من بریده‌ام، من خسته‌ام...

  • م.پ

نظرات  (۱)

مزدِ عاشقی «رنج» است

اما این رنج «روشنی» می‌بخشد

از دلی عاشق

که می‌شکند

«موسیقی» و «ترانه» می‌تراود...

جبران_خلیل_جبران

پاسخ:

همیشه زندگی به قشنگی و سادگی شعرها نیست...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی